Velkommen til Mitomitos B2B-webshop

Ingen billeder fundet.

Handels- og leveringsbetingelser 

Velkommen til Mitomitos B2B-webshop.

Man kan ikke handle i webshoppen uden at acceptere nedenstående handels- og leveringsbetingelser. Vi anbefaler, at betingelserne læses grundigt igennem, inden de accepteres. 

Webshoppen håndterer udelukkende bestillinger og leveringer i Danmark. 

For alle andre forhandlere er der et minimumsbeløb på ordrer på kr 2500,-

Ordre og ordrebekræftelse
Når vi har modtaget kundens ordre, sender vi en mail på modtagelse af bestillingen. Der tages forbehold for udsolgte varer og tastefejl. Ved disse tilfælde tilbydes alternativer. Hvis dette ikke accepteres af kunden medregnes de udsolgte varer i ordrebeløbet ift. div. beløbsgrænser (minimumsbeløb ved ordre og gratis fragt) Den evt. manglende vare vil fremgå af den efterfølgende faktura, og beløbet vil blive tilsvarende nedsat.

Levering 

For ordrer under kr 5000,-  betales fragten af forhandleren. For ordrer på eller over kr 5000,- betales fragten af Mitomito.

Vi bruger GLS som fragtselskab og priser pr. kasse er flg:

1-5 kilo kr. 42,80

5-10 kilo kr. 54,00

10-15 kilo kr. 71,00

15-20 kilo kr. 81,00

Ordrer leveres til det bestemmelsessted i Danmark, (med undtagelse af Grønland og Færøerne), som kunden har angivet i ordren.
Vi estimerer normalt en leveringstid på op til 5 hverdage med forbehold for eksterne forhold, der ligger uden for Mitomitos indflydelse. 
Ordrer leveres på hverdage i tidsrummet kl. 10:00 til kl. 16:00. Kunden er forpligtet til at kunne modtage ordren i dette tidsrum. Hvis dette er ikke er muligt, vil der forekomme et fragttillæg.

Priser og betaling 
Alle priser i på B2B-webshoppen er i danske kroner, ekskl. moms. Fragtomkostninger tillægges separat.
Betaling sker via faktura, som sendes, når varen er afsendt fra Mitomitos lager. Betalingsbetingelserne er 14 dage netto ved køb på faktura. Fakturaen sendes pr. mail. 
Bankoplysninger: Nordea, reg.nr: 2863, kontonr: 4398 319 368

Ved forsinket betaling beregnes morarente med 3,0 % pr. påbegyndt kalendermåned, regnet fra forfaldstidspunktet og indtil betaling sker.

 

Reklamationer 
Kunden er forpligtet til straks ved modtagelse af en leverance at undersøge de leverede varer med hensyn til leveret mængde, varernes tilstand, mangler m.v. Umiddelbart konstaterbare skader på forsendelseskasser skal kunden notere i forbindelse med sin kvittering på fragtsedlen. Reklamationer skal være Mitomito i hænde inden 5 hverdage fra levering. 
Herefter mister kunden retten til at fremsætte reklamationskrav. De varer, reklamationen vedrører, skal returneres til Mitomito for bekræftelse. Ved reklamation eller ved udeblevne leverancer kontakt venligst Mitomito på e-mail hello@mitomito.dk 

Fortrydelsesret 
Kunden har ingen fortrydelsesret, fordi der er tale om handel mellem erhvervsdrivende. 

Behandling af personoplysninger
Når du registreres som kunde og foretager et køb via Mitomitos B2B-webshop, behandler Mitomito personoplysninger om dig, som er nødvendige for gennemførelsen af ordren. Du kan læse mere om Mitomitos behandling af dine 
personoplysninger i vores persondatapolitik, som er tilgængelig på vores hjemmeside 
https://mitomito.dk/persondatapolitik-cookies/